وکیل خانواده در مشهد مهمان رادیو و تلویزیون 09121463248

09121463248
وکیل خانواده در مشهد مهمان رادیو و تلویزیون 09121463248

دفتر وکالت پیروزی | در رادیو وتلویزیون | وکیل پیروزی

  • ۰
  • ۰

آیا بعد از ۵ سال جدایی میتونم طلاق بگیرم ؟ 

 

با سلام جناب دکتر من از همسرم مدتها جدا زندگی می کنیم ۲ سال پیش اون وکیل گرفت وبرای من که از خونه رفته بودم حکم الزام به تمکین گرفت و بعد هم اجراییه بازگشت به زندگی حالا از اون موقع ۵ سال میگذره میخواستم بدونم بعد از ۵ سال جدایی میشه دوباره طلاق کرفت شما رو یکی از دوستانم که برنامه رادیویی اتون رو تو رادیو ایران گوش کرده بود وبعنوان وکیل خانواده به شما مراجعه کرده بود معرفی کرد من هم الان برنامه رادیویی اتون رو گوش میکنم هر هفته فهرست سوالات حقوقی من 

 

۱ . میتونم چون از شوهرم متنفرم طلاق بگیرم 

۲ . اگر چند سال از ندگی مشترک تنهایی گذشته باشه طلاق میدن 

۳ . مهریه رو باید کامل ببخشم 

لطفا برای بنده ی وقت مشاوره حقوقی نزدیک بگذارید در دفتر تون ممنون .

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر 

 

 

وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو وتلویزیون 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۱)

سایت عالی دارید
امیدوارم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی