وکیل خانواده در مشهد مهمان رادیو و تلویزیون 09121463248

09121463248
وکیل خانواده در مشهد مهمان رادیو و تلویزیون 09121463248

دفتر وکالت پیروزی | در رادیو وتلویزیون | وکیل پیروزی

  • ۰
  • ۰

دادسرای بعثت به چه پرونده هایی رسیدگی می کنه ؟ 

 

با سلام جناب دکتر از دادسرای بعثت تهران یا همون دادسرای ناحیه  16 برای من نامه احضاریه اومده که شعبه 8 بازپرسی شما رو جهت پاره ایی از توضیحات خواسته بنظرتون چیکار کنم برم سند ببرم ویا با ضامن برم اخه فکر کنم از من شکایت شده تو دادسرا چون من شاکی نیستم با تشکر ضمننا جناب دکتر من از شنوندگان شما در رادیو هستم لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید 

با تشکر شنونده شما دررادیو از اهالی نازی آباد تهران 

مجید خسروی 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر 

 

وکیل دادسرا و راه چاه دادسرا 

 

 

 

 

دکتر فتح اللهی در شبکه 2 سیما 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی