وکیل خانواده در مشهد مهمان رادیو و تلویزیون 09121463248

09121463248
وکیل خانواده در مشهد مهمان رادیو و تلویزیون 09121463248

دفتر وکالت پیروزی | در رادیو وتلویزیون | وکیل پیروزی

  • ۰
  • ۰

با سلام جناب دکتر 

 

من شنیدم شما بهترین وکیل خانواده تهران هستید و مرتبا در رادیو و تلویزیون تشریف می ارید من سوالات حقوقی پیرامون طلاق ومسایل دادگاه خانواده از تون دارم که از شما مشاوره حقوقی تلفنی میخوام شوهر من صاحب یک هتل ۴ ستاره در مشهد هست و تازگی متوجه خیانت های مکررش شدم حالا میخوام از یک وکیل باتجربه و بسیار معروف خانواده برای طلاق خودم و گرفتن حق خود استفاده کنم من مرتبا برنامه های مشاوره حقوقی شما رو بعنوان بهترین وکیل خانواده ایران شنیدم حالا میخوام برای گرفتن حق و حقوقم و مسایل مربوط به مهریه و طلاق و مسایل مختلف دیگه از شما دعوت کنم به مشهد تشریف بیارید تا بعنوان وکیل خانواده از شما استفاده کنم هزینه پرواز و هتل شما در مشهد بعهده بنده خواهد بود مهریه من ۳ دانگ یک هتل در مشهد هست که از شما تقاضا دارم به من کمک کنید تا بابت مهریه توقیف کنم . 

باتشکر الهه احمدی از مشهد 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو وتلویزیون 

موضوع برنامه در رادیو : توقیف مهریه : مهریه 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی